Piotr Łukomski
Ukończył PSM II stopnia im. F. Chopina w klasie kontrabasu, studia pedagogiczne na Uniwersytecie Warszawskim, Zarządzanie Oświatą oraz Zarządzanie Innowacjami w Przedsiębiorstwie na Politechnice Łódzkiej. Od 1994 roku pracował jako nauczyciel muzyki; zarządzał ośrodkiem kultury na warszawskim Ursynowie. W roku 2000 rozpoczął pracę w oświacie niepublicznej pełniąc funkcję dyrektora w Społecznej Szkole Podstawowej i Społecznym Gimnazjum STO. W 2014 roku rozpoczął pracę Liceum Filmowym i Liceum Kreacji Gier Wideo przy Warszawskiej Szkole Filmowej.
Pasjonat żeglarstwa regatowego (Wicemistrz Polski), podróży do Włoch, nauki języków i gry na instrumentach różnych. W roku akademickim 2020/2021 studiuje Zarządzanie w Kulturze na Uniwersytecie Jagiellońskim i przygotowuje pracę z zakresu zarządzania talentem w szkołach artystycznych.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: dyrektor
Edyta Łukawska-Mazur
Ukończyła z wyróżnieniem Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, a następnie podyplomowe studia z Prawa Spółek na UW i z Zarządzania Oświatą na UKSW. Od 2011 roku radca prawny. Wiele lat pracowała w spółkach sektorowych. Od 2016 roku związana z Liceum Filmowym i Liceum Kreacji Gier Wideo. Uwielbia podróże, dobrą kuchnię i modę.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: zastępca dyrektora
Anna Chrabąszcz
Ukończyła studia wyższe na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Praca w sekretariacie dała jej nowe spojrzenie na szkołę i codziennie stawia przed nią nowe wyzwania. W czasie wolnym jeździ na rowerze, chodzi na długie spacery, gotuje dla znajomych i spędza z nimi czas.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: pracownik sekretariatu
Magdalena Daniłowska
Ukończyła filologię polską i edukację wczesnoszkolną z przedszkolną. Kocha kryminały i piesze górskie wędrówki.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: pracownik sekretariatu
Agata Wdowik
Polonistka i zielarka z wykształcenia, związana z Uniwersytetem Warszawskim autorka książek i artykułów poświęconych literaturze i kulturze Oświecenia. Zajmuje się edukacją humanistyczno-ekologiczną. W szkole pracuje z powołania, a jej ścieżce nauczycielskiej przewodzi hasło: Miej odwagę być mądrym - Sapere aude!
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel języka polskiego
Alicja Kończyk
Jej celem jest pokazanie młodym ludziom, że nauka to tak naprawdę wszystko, co nas otacza i że sensem uczenia się nie jest jedynie dobra ocena na świadectwie, lecz przede wszystkim bliższe poznanie i zrozumienie świata, w którym żyjemy. Lubi i rozumie młodych ludzi, ma z nimi dobry kontakt oparty na wzajemnym zaufaniu i szacunku. Kocha uczyć i od lat czyni to z pasją. Z satysfakcją obserwuje postępy swoich uczniów oraz wyniki wspólnej pracy.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel chemii
Alicja Solińska
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Jako nauczyciel wychowania fizycznego pracuje od 2009 roku. Regularnie uczestniczy w licznych szkoleniach, warsztatach i forach WCIES z zakresu wychowania fizycznego, uzyskując dodatkowe kwalifikacje i stale podnosząc i atrakcyjność prowadzonych zajęć. Instruktor sportu ze specjalizacją taniec sportowy. Przez wiele lat związana z tańcem nowoczesnym, medalistka mistrzostw Polski, Europy oraz Świata. Instruktor rekreacji ruchowej ze specjalizacją fitness - nowoczesne formy gimnastyki, jak również instruktor sportu ze specjalizacją gimnastyka sportowa oraz piłka siatkowa. Instruktor gimnastyki korekcyjnej, pomocnik sędziego lekkiej atletyki, młodszy ratownik WOPR.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel wychowania fizycznego
Anna Pejas
Związana jest z Liceum Filmowym i Liceum Kreacji Gier Wideo od 6 lat. Jest psychoterapeutą. Jej rolą jest edukacja młodzieży w obszarze przeciwdziałania zachowaniom ryzykownym, dbanie o bezpieczne środowisko w społeczności szkolnej wolne od używek. Prowadzi zajęcia profilaktyczne w klasach, współpracuje z rodzicami, służy młodzieży pomocą i opieką w różnych trudnych momentach osobistych i w grupach klasowych.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: pedagog, profilaktyk
Anna Załęcka
Nauczyciel matematyki z powołania. Miłośniczka polskiej kinematografii z okresu dwudziestolecia międzywojennego. Poszukiwacz nowych sposobów na przyswojenie matematyki przez uczniów.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel matematyki
Artur Stepnowski
Lubi przebywać z ludźmi, którzy są uczciwi, naturalni, pomysłowi i mają poczucie humoru. W wolnym czasie podróżuje, czyta książki, ogląda dobre filmy i majsterkuje.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel języka polskiego
Carlos Panadero
Ma dyplom z wychowania fizycznego i psychologii. Od wielu lat uczy języka hiszpańskiego. W Polsce od 2012 roku. Kocha języki i sport. Fascynują go filmy Davida Lyncha.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel języka hiszpańskiego
Cezary Piasecki
Nie żyje samą matematyką. Ma wiele zainteresowań, w których doszukuje się logiki powiązań wprost z matematyki.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel matematyki
Dorota Bąk-Hadrami
Lubi uczyć się od ludzi – a szkoła jest miejscem, które to umożliwia – każde 45 minut jest inne, jedyne i niepowtarzalne. Wypełnione ludźmi, tekstami i odkrywaniem czegoś nowego o sobie.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel języka polskiego
dr Beata Vetter
Nauczycielka języka angielskiego z wieloletnim doświadczeniem. Ukończyła anglistykę na UW, gdzie również obroniła doktorat z literatury angielskiej. Posiada dyplom nauczania języka angielskiego DELTA Cambridge English. Lubi spędzać czas wolny z rodziną, a także czytać książki i jeździć konno.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel języka angielskiego
dr Ewelina Prokopiuk
Nauczycielka historii, wykładowca akademicki, doktor nauk humanistycznych w zakresie historii. Miłośniczka dobrej kawy i zielonej herbaty. Nauczycielka z zawodu i pasji.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel historii
dr Monika Nicińska
Doktor nauk humanistycznych, zamieszkująca świat literatury i kultury 2. połowy XIX wieku. Współautorka opracowania krytycznej edycji wyboru "Kronik" Bolesława Prusa oraz jednej z jego wczesnych powieści, autorka artykułów poświęconych młodopolskiej epistolografii, niezmiennie zainteresowana człowiekiem i jego opowieściami. Jurorka Olimpiady Literatury i Języka Polskiego.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: native speaker
Ewa Snuszka
Najważniejsze jest, że lubi to, co robi. Lubi poszerzać swoje horyzonty i zdobywać nowe umiejętności. Ale ceni też bardzo dobre spędzanie wolnego czasu, z rodziną, z przyjaciółmi, których z wiekiem docenia coraz bardziej, ze zwierzętami, które uwielbia i ma ich całkiem pokaźną gromadkę. A wakacje - to albo na wodzie, pod żaglami, albo gdzieś w Polsce lub poza nią, jeżdżąc i poznając nowe miejsca, ale zawsze w ruchu.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel matematyki
Joanna Knap
Pasjonatka muzyki, podróży, artystyczna dusza. Lubi pracować z młodzieżą, a w wolnych chwilach zaszyć się w lesie z dobrą książką.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel języka angielskiego
Joanna Wójcik
Jest nauczycielką i egzaminatorką maturalną. W głowie ma liczby, funkcje,...ale także muzykę, góry i drugiego człowieka.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel matematyki
Katarzyna Mironowicz
Psycholog kliniczny; studia magisterskie ukończyła na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie zdobywała jako wolontariusz w Fundacjach. Ma potrzebę ciągłego kształcenia się, m.in. ukończyła kursy na Trenera Umiejętności Społecznych i Trenera Mindfulness. Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe z dziećmi i młodzieżą. Wspiera rodziców. Ceni sobie pracę z nauczycielami.
Wierzy w moc rozmowy. Komunikacja, uważność i empatia to dla niej słowa kluczowe w kontakcie z drugim człowiekiem. Każdy dzień jest czasem pełnym nowych doświadczeń i pozytywnej energii.
Mama z pasją. Nieocenioną wartością, o którą bardzo dba jest czas spędzony z dziećmi i mężem.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: psycholog
Katarzyna Świątek
Ukończyła pedagogikę na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego, Szkołę Psychoterapeutów i Trenerów Grupowych Instytutu Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie, Kurs arteterapii organizowany przez Polski Instytut Ericksonowski w Łodzi oraz Szkołę Procesu Grupowego prowadzoną przez Ośrodek Ko-relacje w Warszawie. Od lat jest związana ze szkołami jako pedagog szkolna i wychowawczyni klas, a w Liceum Filmowym i Liceum Kreacji Gier Wideo przy Warszawskiej Szkole Filmowej pracuje od początku ich istnienia. Uwielbia tańczyć i kiedy jest lato. Zawodowo i prywatnie buduje relacje.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: pedagog
Kim Rankin
Jej rodzinnym miastem jest Londyn, który opuściła, żeby podróżować po świecie i uczyć angielskiego. Jednym w takich miejsc była Warszawa, która ostatecznie stała się jej nowym domem. Nie lubi określenia native speaker. Woli myśleć o sobie jako o wykwalifikowanej nauczycielce języka angielskiego posiadającej zarówno brytyjskie, jak i polskie dyplomy pedagogiczne. Jej uczniowie są w przeróżnym przedziale wiekowym, z różnymi potrzebami, co sprawia że praca jest jej pasją. Stara się znaleźć klucz do każdego ucznia i uczennicy i pomóc im w osiąganiu takich umiejętności językowych, by mogli spełniać swoje marzenia. Poza uczeniem języka pracuje także jako trener nauczycieli oraz konsultant scenariuszowy.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: native speaker
Konrad Nowak
Psycholog i psychoterapeuta, ukończył Wydział Psychologii na Uniwersytecie SWPS oraz całościowe szkolenie w Szkole Psychoterapeutów i Trenerów Grupowych w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie. Prowadzi psychoterapię młodzieży oraz osób dorosłych w prywatnym gabinecie. Przez lata współpracował z Fundacją Synapsis pracując z osobami z zespołem Aspergera. Z Liceum Filmowym związany od 5 lat.
Prywatnie interesuje nowymi technologiami jazdą na rowerze i fotografią.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: psycholog
Krystyna Lewandowska
Jest nauczycielem biologii i przyrody. Zawsze pasjonowały ją nauki przyrodnicze. Są to dziedziny wiedzy, które stale się rozwijają, pojawiają się nowe odkrycia, wyniki badań, co czyni je jeszcze bardziej interesującymi. Lubi długie spacery, piękne krajobrazy i zwierzęta. Podczas współpracy z uczniem ważna jest dla niej: szczerość oraz chęć poszerzania wiedzy i umiejętności, jasne zasady, konsekwencja w działaniu, szacunek.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel biologii i przyrody
Krzysztof Marcin Gajek
Absolwent filologii angielskiej ze specjalnością nauczycielsko- tłumaczeniową, doświadczony egzaminator maturalny języka angielskiego, nauczyciel dyplomowany. Lubi podróżować i wędrować po górach. W wolnych chwilach ogląda dobre filmy lub słucha muzykę. Ceni ludzi z poczuciem humoru.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel języka angielskiego
Łukasz Kusiak
Galicjanin z urodzenia i z ducha, chłopiec bieszczadzki i student warszawski, historyk i kulturoznawca (latynoamerykanista). Ciągle zagubiony wśród górali ruskich. Kocha powroty na południe, w górach sporo opowiada, tarza się w śniegu i nurkuje w trawie. Kocha Lwów, Koszyce, Sibiu, myślami wraca także do Ameryki Łacińskiej i Skandynawii. Lubi wczesnośrodkową wiosnę i złotą jesień. Ceni malarstwo pełne impresji i mroku. Niezmiennie poszukuje staroci, wiatraków i pocałunków. Nieco utożsamia się ze światem Muminków i Józefa K., blisko mu też do metafizycznego skrzydła awangardy radzieckiej. Myśli symbolami. Często nuci najsmutniejsze dźwięki i trzyma ręce w kieszeniach. Gdy musi wskazać ulubiony instrument, zazwyczaj wybiera harfę. Z trudem wyobraża sobie życie bez miłości, czytania i pisania. Jest taternikiem, ale chciałby jeszcze przejechać rowerem cały świat, a potem wznieść się na (własnych) skrzydłach, choćby we śnie.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel wiedzy o społeczeństwie i historii
Łukasz Sip
Rycerz, ojciec, szermierz, wuefista, archeolog, historyk, organizator imprez sportowych i historycznych różnego szczebla, najlepszy koordynator zespołu sportowego, stróż porządku, mistrz humoru, wzór do naśladowania, rzeczoznawca uzbrojenia, trener międzynarodowy.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel edukacji dla bezpieczeństwa i prowadzący zajęcia z szermierki
Maciej Kopydłowski
Lubi ludzi. Jest matematykiem, informatykiem, elektronikiem, automatykiem-robotykiem. Pracował w produkcji i postprodukcji dźwiękowej filmowej, telewizyjnej oraz studyjnej. Ukończył Politechnikę Warszawską.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel matematyki i informatyki
Magdalena Glinkowska
Od dziecka związana ze sportem. Przez 15 lat trenowała wyczynowo gimnastykę artystyczną, wielokrotnie zdobywając tytuł Mistrzyni Polski i reprezentując kraj na arenie światowej.
Po zakończeniu kariery gimnastycznej rozpoczęła przygodę z tańcem i została medalistką Krajowych Mistrzostw Polski federacji IDO w kategorii jazz i modern. Ponadto wraz z grupą artystów Mimello; była półfinalistką programu Mam Talent. Ukończyła Akademię Wychowania Fizycznego w Warszawie, uzyskując tytuł magistra, trenera gimnastyki oraz instruktora pływania, gimnastyki korekcyjnej, fitnessu oraz tańca.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel wychowania fizycznego
Magdalena Kuklińska
Miłośniczka Francji i języka francuskiego. Stara się tym zarazić swoich uczniów. Absolwentka Filologii Romańskiej i Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prywatnie pasjonuje się fotografią i filmami kryminalnymi.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel języka francuskiego
Małgorzata Kosieniak
Absolwentka Polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim, Absolwentka HISTORII SZTUKI w Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, Absolwentka Wydziału Nauk o Kulturze i Sztuce na Uniwersytecie Warszawskim. Od ponad dwudziestu lat jest nauczycielką języka polskiego. Lubi uczyć. Jej pasją jest praca z dziećmi i młodzieżą, literatura i sztuka. Pragnie tworzyć szkołę nowoczesną, nakierowaną na potrzeby ucznia, opartą na relacjach. Jej celem jest zaszczepianie w podopiecznych zainteresowania literaturą, językiem polskim, kulturą i sztuką oraz wpajanie im przekonania, że mogą być nie tylko odbiorcami, ale także twórcami kultury, wszakże: „Sztuka trwa i także ty dopisać możesz wers” (Walt Whitman).
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel języka polskiego
Mariusz Szewczyk
Jego hobby jest piłka nożna, zarówno granie jak i oglądanie meczów - najlepiej na żywo. Lubi podróżować ze swoją rodziną i poznawać nowe miejsca. W czasie wolnym chętnie sięga po dobrą książkę. Bardzo lubi swoją pracę nauczyciela, bo ma kontakt z mądrymi i ciekawymi ludźmi.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel historii, wiedzy o społeczeństwie i religii
Patryk Cieśla
Studiował matematykę stosowaną na Wydziale Matematyki Stosowanej na krakowskiej AGH. W wolnym czasie zajmuje się pieszą turystyką i przemierza szlaki na terenie całego kraju; ukończył kurs przewodnika po Kampinoskim Parku Narodowym. Amatorsko trenuje bieganie, startuje w biegach długodystansowych.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel matematyki
Paulina Skorupińska
Filozofka i socjolożka, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, nauczycielka filozofii. Prowadzi zajęcia w oparciu o twórcze, nieszablonowe myślenie – out of the box, dyskusje, myślenie krytyczne i tworzone przez siebie scenariusze. Jedna z współautorek scenariuszy zawartych w książce ,,Filozofuj z dziećmi 2. 100 pomysłów na dociekania filozoficzne".
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel filozofii
Paweł Gnaciuk
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Z zamiłowania i wykształcenia jest nauczycielem języków obcych. Czas wolny zwykle wypełnia mu muzyka i sport.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel języka angielskiego
Piotr Siebert
Jest absolwentem Wydziału Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego. Od dwudziestu lat pracuje w szkołach średnich w Warszawie. Zainteresowania - kiedyś: turystyka, archeologia, architektura, dzieje wojskowości oraz sprzętu wojskowego - w ostatnich latach: głównie ojcostwo.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel historii
Radosław Turek
Nauczyciel dyplomowany; interesują go nowe technologie; jest także trenerem sztuk walki Brazylijskie Jiu Jitsu - ma wśród swoich wychowanków Mistrzów Polski, Europy, a także Świata. Czterokrotny Mistrz Europy w BJJ.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel informatyki i wychowania fizycznego
Sławomir Małota
Za opis niech posłuży cytat: "Tak więc w wychowaniu nie tylko o myślenie chodzi, lecz również o wolność. Jest jakieś takie koło, które wcale nie jest błędnym kołem, choć stwarza takie pozory. Aby być wolnym trzeba myśleć; i z drugiej strony, aby myśleć, trzeba być wolnym. Prawdziwy myśliciel nigdy nie będzie niewolnikiem, człowiek naprawdę wolny nigdy nie będzie człowiekiem bezmyślnym. Takie jest koło wychowania." J. Tischner
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel języka polskiego
Telmo Diz Gamallo
Uczy języka hiszpańskiego od ponad 15 lat i współpracował z różnymi instytucjami edukacyjnymi, zarówno państwowymi, jak i prywatnymi, takimi jak Instytut Cervantesa czy Uniwersytet Warszawski. Jest oficjalnym egzaminatorem na wszystkich poziomach państwowego egzaminu DELE (dyplom języka hiszpańskiego jako języka obcego). Prowadził szkolenia dla nauczycieli języka hiszpańskiego w Polsce przez ponad 10 lat i jest częścią zespołu dydaktycznego wydawnictwa Editnos, specjalizującego się w nauczaniu języka hiszpańskiego. Jest współautorem serii podręczników do nauki języka hiszpańskiego jako języka obcego i wciąż pracuje nad tworzeniem materiałów dydaktycznych do języka hiszpańskiego. „Każdego dnia uczymy się czegoś nowego, jeśli możemy to robić w ciekawy sposób, tym lepiej. Dlatego uwielbiam swój zawód”.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel języka hiszpańskiego
Tomasz Piotrowicz
Lubię pozornie błahą zabawę towarzyską, zwaną kwestionariuszem Prousta.
A więc:
główna cecha mojego charakteru: wiara w skuteczność empatii
cechy, których szukam u kobiety: potwierdzenie, że jest dziełem sztuki
cechy, których szukam u mężczyzny: lojalność
co cenię najbardziej u przyjaciół: że są
moja główna wada: zbyt monochroniczne dążenie do celu
moje ulubione zajęcie: delektowanie się jazzem, najlepiej Milesa
moje marzenie o szczęściu: pojąć wszystkie definicje Tatarkiewicza
co wzbudza we mnie obsesyjny lęk: bezradność polskiej szkoły wobec „płynnego życia”
co byłoby dla mnie największym nieszczęściem: chyba utrata słuchu
kim chciałbym być, gdybym nie był tym, kim jestem: pełnoetatowym nauczycielem łaciny i greki
kiedy kłamię: czuję się jak większość z Was
słowa, których nadużywam: Europa/europejski; ale to lubię
ulubieni bohaterowie literaccy: himalaiści w biografiach i wspomnieniach
ulubieni bohaterowie życia codziennego: skoczkowie narciarscy!
czego nie cierpię ponad wszystko: nieusprawiedliwionej ignorancji
moja dewiza: Każdego dnia pojawia się nowa tajemnica i na tym polega komizm w tragizmie!
dar natury, który chciałbym posiadać: granie jazzu z oddychaniem okrężnym na tenorze
jak chciałbym umrzeć: na lądzie, na nizinach
obecny stan mojego umysłu: tęsknota za porami roku
błędy, które najłatwiej wybaczam: kiedyś ortograficzne, teraz składniowe
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel podstaw przedsiębiorczości, prowadzący uczniów w debatach oksfordzkich
Urszula Stawarz
Nauczycielka historii, egzaminatorka maturalna, przewodniczka miejska po Warszawie. Lubi ludzi, kawę i sezamki.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: nauczyciel historii
Zuzanna Łukaszewska-Lamprecht
Absolwentka Państwowej Szkoły Baletowej w Warszawie. Studiowała na Uniwersytecie Warszawskim - Wydział Psychologii i Pedagogiki /katedra wychowania przez sztukę/. Stypendystka Uniwersytetu w Padwie. Autorka choreografii do spektakli teatralnych, telewizyjnych i filmu. Nauczycielka gry aktorskiej w warszawskiej szkole baletowej. Członek SPATiF/ZASP i ZAiKS. "OD ZAWSZE” pasjonatka i propagatorka savoir-vivre'u.
Zajmowane stanowisko/nauczany przedmiot: prowadząca zajęcia z savoir-vivre’u